Mobilne punkty sprzedaży Lodolandii są idealnym rozwiązaniem dla biznesu sezonowego. Dają Franczyzobiorcom możliwość ograniczenia kosztów prowadzenia biznesu do zera poza sezonem. W okresie posprzedażowym nie ponosimy kosztów czynszu, które łączą się z wynajmem powierzchni w punkcie stacjonarnym. Wykonaliśmy kilkaset przyczep gastronomicznych do sprzedaży lodów, dzięki czemu pozyskaliśmy ogromną wiedzę zarówno w rozwiązaniach konstrukcyjnych, jak i wyposażeniu przyczep. Nasze rozwiązania zostały przetestowane na punktach własnych, dzięki czemu przyczepy są dopracowane do perfekcji. Stosowane przez nas rozwiązania techniczne pozwalają w ciągu godziny zainstalować przyczepę w dowolnym miejscu sprzedaży. Pozbywając się elementów takich jak np. demontowany dyszel czy stosując zaślepki kół, znacznie podnosimy walory estetyczne puntku. Współpraca z Lodolandią pozwoli Franczyzobiorcom uniknąć wielu błędów, które mają ogromny wpływ na optymalne funkcjonowanie punktu sprzedaży.
Przetestowaliśmy wiele maszyn do produkcji lodów. Dzięki zdobytemu doświadczeniu proponujemy naszym Franczyzobiorcom maszyny, które cechują się zarówno najwyższą jakością, jak i przystępną ceną. Maszyny mają gwarancję z pełną obsługą serwisową, łącznie z dostarczeniem maszyny zastępczej. Dzięki temu Franczyzobiorca może w pełni skupić się na optymalizowaniu wyników sprzedaży.
Najważniejszym czynnikiem powodzenia w biznesie jest niewątpliwie lokalizacja. Mając to na uwadze, Lodolandia dostarcza konkretne miejsca, które ze względu na swoją specyfikę maksymalizują wyniki sprzedaży. Punkty sprzedaży lokalizujemy głównie przy Centrach Handlowych, które zapewniają przepływ klientów siedem dni w tygodniu, od rana do wieczora, przez 6 miesięcy sprzedaży. Współpracujemy z największymi sieciami handlowymi, miedzy innymi z Tesco, Kaufland czy Inter Ikea, dzięki czemu jesteśmy w stanie udostępnić naszym Franczyzobiorcom topowe lokalizacje na terenie całego kraju!
Naszym Franczyzobiorcom pomagamy na każdym kroku. Dostrzegamy także znaczenie optymalnie dobranego finansowania dla nowych Franczyzobiorców. Każdy przypadek rozpatrujemy indywidualnie. Dlatego stworzyliśmy szereg rozwiązań pozwalających zacząć biznes z minimalnym wkładem własnym - już od 30 tys. złotych, również dla osób dopiero otwierających działalność gospodarczą. Taki model pozwala na rozpoczęcie biznesu każdej osobie, która wykazuje cechy przedsiębiorczości. Przedsiębiorca osiąga szybką stopę zwrotu poniesionych inwestycji dzięki atrakcyjnym warunkom finansowania z kapitału obcego.
Najważniejszym krokiem po założeniu działalności, zdobyciu finansowania, wyborze lokalizacji, szkoleniu i odbiorze gotowej przyczepy z maszyną, jest rozpoczęcie sprzedaży. Wiemy jak ważna jest nasza pomoc Franczyzobiorcom na tym etapie. Gwarantujemy pełne wsparcie, dajemy sprawdzony system dostaw towaru najwyższej jakości, bezpośrednio do punktu sprzedaży, pełną obsługę serwisową oraz pakiet narzędzi do kontroli sprzedaży. W całym okresie współpracy oferujemy również kompleksowe wsparcie marketingowe.
Lodolandia to rozpoznawalna sieć, ciesząca się uznaniem Klientów. Stawiamy na jakość oraz wysokie standardy produkcji i obsługi - najważniejsze jest zadowolenie naszych Klientów, którzy do nas wracają i polecają nas innym. Przykładamy ogromną wagę do zachowania wysokich standardów jakości. Dzięki temu mamy pewność, że w każdej lokalizacji klienci otrzymają lody przygotowane według receptury, która gwarantuje nasz ulubiony smak.
BIURO
ul. Jutrzenki 99/101
Moduł B1 czerwony
02-231 Warszawa
Tel: +48 887 887 514
Tel. +48 537 631 631
Mail: franczyza@lodolandia.pl