Lodo-Kołacz

biznes, który zawojował polski rynek street food 

 

 

Sweet Gallery  to największa i najszybciej rozwijająca się sieć street food w Polsce, do której należą trzy koncepty franczyzowe: Lodolandia, Kołacz na Okrągło i Bafra Kebab. W ciągu 5 lat działalności firma otworzyła 530 punktów sprzedaży w Polsce oraz zagranicą m.in. w Niemczech, na Słowacji oraz w Wielkiej Brytanii pod międzynarodową marką Ice and Roll i Cake and Roll. Sprzedaż w formie take away to odpowiedź na coraz szybszy tryb życia i oczekiwania konsumentów.

 

Lodo-Kołacz to unikalny koncept całoroczny, który rozwiązuje problem sezonowości łącząc dwa brandy (Lodolandia i Kołacz na Okrągło) w ramach jednego punktu sprzedaży. Dzięki zachowaniu ciągłości handlu i najmu powierzchni można zarabiać przez cały rok nie tracąc atrakcyjnej lokalizacji.

 

W Kołacz na Okrągło, czyli zimowej odsłonie konceptu serwowane są węgierskie specjały, przede wszystkim tradycyjne drożdżowe kołacze znane szerzej jako Kurtoskalacs, Trdelnik, Chimney Cake czy ciasto kominowe. Kołacz to produkt naturalny, wypiekany na bukowych wałkach zgodnie z oryginalną, węgierską recepturą, dzięki czemu podbił podniebienia Europejczyków. Słodki zapach drożdżowego ciasta i wanilii powstały przy wypieku kołaczy sprawia bowiem, że nie sposób przejść obok niego obojętnie.

 

Kołacz, jako niszowy produkt uzupełnia ofertę gastronomiczną galerii. Punkty sprzedaży Kołacz na Okrągło doskonale korespondują z otoczeniem galerii handlowych, przez co zagościły już pod wieloma obiektami handlowymi w Polsce i za granicą.

 

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, w bieżącym sezonie Kołącz na Okrągło poszerza swoją ofertę o wyśmienite wytrawne przekąski przygotowane na bazie ciasta kołaczowego z węgierskimi przyprawami i wypiekane na oczach gości w tożsamy sposób. W menu Kołacz na Okrągło znajdą się między innymi placki kołaczowe, czyli oryginalna odsłona klasycznych pizzerinek oraz zawijańce firmowe podawane z sosami.

 

Obecnie firma bardzo dynamicznie wkracza na rynki zagraniczne. Sprzyja temu utrzymujący się trend wzrostowy w branży gastronomicznej i stale rosnąca popularność street foodu.

 

Jeżeli chciałbyś poprowadzić taki biznes - skontaktuj się z naszym Handlowcem już dzisiaj!

 

Krzysztof Borowiec, Tel. +48 574 477 177

Krzysztof Dziukała, Tel. +48 790 393 391

 

 

 

 

BIURO

 

ul. Jutrzenki 99/101

Moduł B1 czerwony

02-231 Warszawa

Tel: +48 887 887 514

FRANCZYZA

 

Krzysztof Borowiec

Tel. +48 574 477 177

Mail: franczyza@lodolandia.pl
 

Krzysztof Dziukała

Tel. +48 790 393 391

Mail: franczyza@lodolandia.pl

KOMERCJALIZACJA POWIERZCHNI

 

Damian Chmielowiec

Tel: +48 887 887 513

 

Piotr Borowiec

Tel: +48 533 394 399

 

Krzysztof Majdak

Tel: +48 733 378 374

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Jeżeli nie blokujesz plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisywanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji w polityce prywatności

© 2018 | Polityka Prywatności