Lodolandia na targach Franczyza Expo, PGE Narodowy! 

 

 

 

Szukasz pomysłu na biznes? Zależy Ci na sprawdzonym modelu biznesowym i gwarancji zwrotu z inwestycji? To Twój pierwszy biznes i będzie Ci potrzebne wsparcie w jego prowadzeniu? Mamy dla Ciebie rozwiązanie! Z przyjemnością opowiemy Ci wszystko o naszym modelu biznesowym i poprowadzimy Cię krok po kroku do Twojego wymarzonego biznesu. Odwiedź nasze stoisko 7 marca na PGE Narodowym!

 

 

 

 

_NYK7891.jpg_nyk7919.jpgps_20170720_0139.jpg
ps_20170720_0378.jpgps_20170730_131.jpgżółta budka_2.jpg

 

SPRAWDZONY POMYSŁ NA BIZNES

Masz już dosyć pracy na etacie lub dorywczych zajęć i marzysz o własnym biznesie? A może poszukujesz dodatkowego źródła dochodu? Niezależnie od Twojej motywacji, wiemy, że założenie własnego biznesu może być trudne. Dodatkowo prawdopodobnie obawiasz się nietrafionej inwestycji i nie jesteś pewien, czy Twój pomysł przebije się na rynku. W takim razie doskonałym rozwiązaniem będzie dla Ciebie biznes na zasadach franczyzy, najlepiej we współpracy ze znaną marką o sprawdzonym modelu biznesowym.

 

Taką marką jest Lodolandia, czyli gotowe koncepty franczyzowe należące do Sweet Gallery – największej i najszybciej rozwijającej się sieci street food w Europie. Lodolandia to międzynarodowa marka, znana ze sprzedaży lodów świderków, gofrów i deserów.

 

ZAINWESTUJ W ZNANE, MIĘDZYNARODOWE MARKI

Lodolandia to koncept franczyzowy, który doskonale sprawdza się na rynku polskim, a od kilku lat podbija również rynki zagraniczne. W ciągu zaledwie kilku lat działalności, powstało 600 mobilnych punktów sprzedaży należących do sieci w Polsce i ponad 50 lokalizacji za granicą, m.in. w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Irlandii, Słowacji, Czechach, Chorwacji, Majorce i Ukrainie. Tak dynamiczny wzrost jest możliwy dzięki sprawdzonemu modelowi biznesowemu, atrakcyjnym wizualnie punktom sprzedaży, a także wysokiej jakości przysmakom, po które chętnie wracają klienci.

SKORZYSTAJ Z GOTOWYCH LOKALIZACJI

Właściwa lokalizacja jest kluczem do powodzenia w tego rodzaju biznesie. Właśnie dlatego dołączając do grona franczyzobiorców Lodolandia w pakiecie otrzymujesz gotową lokalizację, która gwarantuje Ci stały przepływ klientów przez 7 dni w tygodniu. Nasze lokalizacje mieszczą się przy galeriach i centrach handlowych najbardziej znanych sieci, np. Kaufland, Tesco, Carrefour czy E.Leclerc. Zależy nam na Twoim sukcesie, dlatego jako jeden z nielicznych franczyzodawców mamy dział komercjalizacji, który zajmuje się właśnie pozyskiwaniem najbardziej atrakcyjnych lokalizacji dla naszych franczyzobiorców.

 

DLACZEGO WARTO ZOSTAĆ FRANCZYZOBIORCĄ LODOLANDII?

ILodolandia to tzw. „franczyza pod klucz”. Oznacza to, że jako nasz franczyzobiorca otrzymujesz od nas wszystko, co niezbędne do prowadzenia biznesu, czyli:

 

  • w pełni wyposażoną, atrakcyjną wizualnie i gotową do pracy przyczepę gastronomiczną;

  • nasze wsparcie na każdym etapie działalności: pełen serwis, wsparcie marketingowe, kompleksowe zaopatrzenie towarowe wraz z dostawą oraz rozwiązania księgowe;

  • gotowe i sprawdzone rozwiązania biznesowe, wypracowane przez wiele lat naszej działalności w kraju i za granicą;

  • szkolenia teoretyczne i praktyczne, na których nauczymy Cię wszystkiego o prowadzeniu tego biznesu;

  • gotową lokalizację, która zapewni przepływ klientów od rana do wieczora przez 7 dni w tygodniu – współpracujemy z największymi sieciami i galeriami handlowymi;

  • pomoc w uzyskaniu finansowania na biznes.

 

 

Zdecydowany? Świetnie! Odwiedź nasze stoisko B1 na targach Franczyza Expo, które odbędą się 7 marca w Warszawie!

 

 

 

 

 

BIURO

 

ul. Jutrzenki 99/101

Moduł B1 czerwony

02-231 Warszawa

Tel: +48 887 887 514

FRANCZYZA

 

Tel. +48 537 631 631

Mail: franczyza@lodolandia.pl
 

 

 

 

           

 

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Jeżeli nie blokujesz plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisywanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji w polityce prywatności

© 2018 | Polityka Prywatności | Regulamin Sklepu | Regulamin Akcji Lojalnościowej